IGRA– STRAST - NAMEN
Izobraževanje STEM in STEAM sta postala sodobna stereotipa, ki obljubljata odpravljanje izzivov poučevanja novih skupin spretnosti, potrebnih za spremembo prihodnosti. Kaj pa je pravzaprav STEM in / ali STEAM in kaj obljubljajo?
Spekter STEM je sestavljen iz 4 predmetov in vseh njihovih podkategorij. Vendar menimo, da je vključitev umetnosti v model STEM nujna. Umetnost je ključni element v procesu inovativnega mišljenja, ki v mislih poteka celostno. Pri tovrstnem razmišljanju so otroci geniji, ker še niso začeli razvrščati pojavov v določene discipline. Zakaj ločiti ključni del procesa, kako (umetniško) doživljamo svet od izobraževalnega pristopa, zasnovan kot meta disciplina, ki premika meje ustvarjalnosti?
V laboratorijih Tinker Labs smo razvili več programov za otroke, stare od 4 do 16 let, ki so namenjeni obogatitvi in dopolnitvi njihovega klasičnega izobraževanja. Naš cilj ni naučiti otrok tega, kar morajo vedeti, da bi lahko opravili standardizirane teste, temveč vključiti njihovo prirojeno radovednost in jih navdihniti, da sprašujejo svet okoli sebe.
- Vsak od naših programov vsebuje 40 učnih ur
- Program sledi študijskemu letu
- 40 učnih ur je razdeljenih na 4 dele po 10 enot
- Vsak delovni zvezek spremlja 10 učnih enot
- Vsi naši učitelji so certificirani in usposobljeni za poučevanje po metodi Tinker Labs
- Majhne skupine, do največ 10 učencev, omogočajo personalizirane učne izkušnje
- Vsak laboratorij Tinker Labs je zasnovan tako, da spodbuja inovativen postopek
- Vsak program je zasnovan v skladu s sposobnostmi določene starosti (vrtec, šola)
- Program uvaja ključne teme in koncepte, ki jih razširja z vsakim šolskim letom
- Napredovanje tečaja je zasnovano tako, da vsako leto vključuje čim več konceptov in kot nadgradnjo znanja in veščin, pridobljenih v tečajih prejšnjih let