IGRA– STRAST - NAMEN

Izobraževanje STEM in STEAM sta postala sodobna stereotipa, ki obljubljata odpravljanje izzivov poučevanja novih skupin spretnosti, potrebnih za spremembo prihodnosti. Kaj pa je pravzaprav STEM in / ali STEAM in kaj obljubljajo?

Spekter STEM je sestavljen iz 4 predmetov in vseh njihovih podkategorij. Vendar menimo, da je vključitev umetnosti v model STEM nujna. Umetnost je ključni element v procesu inovativnega mišljenja, ki v mislih poteka celostno. Pri tovrstnem razmišljanju so otroci geniji, ker še niso začeli razvrščati pojavov v določene discipline. Zakaj ločiti ključni del procesa, kako (umetniško) doživljamo svet od izobraževalnega pristopa, zasnovan kot meta disciplina, ki premika meje ustvarjalnosti?

V laboratorijih Tinker Labs smo razvili več programov za otroke, stare od 4 do 16 let, ki so namenjeni obogatitvi in ​​dopolnitvi njihovega klasičnega izobraževanja. Naš cilj ni naučiti otrok tega, kar morajo vedeti, da bi lahko opravili standardizirane teste, temveč vključiti njihovo prirojeno radovednost in jih navdihniti, da sprašujejo svet okoli sebe.